یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.

از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.

جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت

خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.

عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها، به آنها اجازه

دهیم تا نظرات خود را درباره موضوعات مختلف بیان کنند، برگزاری کلاس های آموزشی برای یادگیری

چگونگی رفتار درست با ارباب رجوع عوامل موثر در موفقیت هستند.

منبع:  مرکز مشاوره و روانشناسی ایران-مهم ترین ویژگی مدیر موفق


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معتوقیّه سرگذشت عجیب دوران متلاطم من مدافع امامت وبلاگ شخصي ديبا احمدي bazdan اخبار تعطیلی خشکسالی Jessica Don Mary